9 תשובות
תשארי מחוץ לזה יעשה לך כלכך טוב מנסיון
עם מי תתחיל בריפליי אתה בן13 אחי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מחקתי עכשיו איך להעסיק את עצמי ולא לחזור לזה?
אני מחקתי עכשיו איך להעסיק את עצמי ולא לחזור לזה?
אנונימית
^^מה הקשר
תפסיקו לחשוב שבגלל שאין לכם את הרשתות החברתיות אתם יותר טובים מאלו שיש להם את זה
קציצות עם פירה תתפלא אבל יש אנשים שכן עושים משהו עם החיים שלהם וגם משתמשים ברשתות האלו
תפסיקו לחשוב שבגלל שאין לכם את הרשתות החברתיות אתם יותר טובים מאלו שיש להם את זה
קציצות עם פירה תתפלא אבל יש אנשים שכן עושים משהו עם החיים שלהם וגם משתמשים ברשתות האלו
שואל השאלה:
מה כיף בלתעד כל הזמן ? הכי כיף לעשות דבריפ בשבילך ולא ליהיות משועבד לטלפון
מה כיף בלתעד כל הזמן ? הכי כיף לעשות דבריפ בשבילך ולא ליהיות משועבד לטלפון
אנונימית
אני גם לא מתעדת כל הזמן אבל יש אנשים שזה כיף להם ונהנים מזה
שואל השאלה:
וזה לא טוב ^^זה משפיע לרעה
וזה לא טוב ^^זה משפיע לרעה
אנונימית
^^מתי התנשאתי עליך?
קציצות עם פירה אתה מסכן ברמות מה אתה רוצה ממני מה כבר אמרתי?מי תתחיל איתך בגלל הגיל שלך אז קצת נעלבת מתוקי?לא נורא.ולא אני לא בטיקטוק איזה מצחיק שאתה מחליט בשבילי עלוב.
אנונימית
באותו הנושא: