2 תשובות
שמע אני נקרע מצחוק כי אתה בדיוק כמוני וואי מבין אותך אח יקר שלי
כי אתה לומד אותה ברמה נמוכה. את השפה שלך אתה לומד לעומק.
אנונימי
באותו הנושא: