21 תשובות
שואל השאלה:
אם כן כדאי לכתוב
*השם שלו*
אני אוהבת אותך

*השם שלו*
אני אוהבת אותך❤

אני אוהבת אותך❤

אני אוהבת אותך
אנונימית
עשיתי את זה ולא ממש לא כדאי לך
אפילו בשיחה זה טוב אבל רק לא להתכתב זה אסון
שואל השאלה:
לחמנייה מהלכת ^^
אבל אולי זה כי הוא לא אהב אותך בחזרה?(אנילא רוצה להעליב או משהו)
אנונימית
זה לא קשור פשוט אל תעשי את זה
וזה היא לא הוא^^
למה שלא תעשה תנסי מה כבר יקרה אם יש לך אומץ לכי תדעי אם זה הדדי רק תרוויחי ואם לא העיקר שניסית
שואל השאלה:
אה סליחה
היא*
אנונימית
אתם ידידים או משהו?ואל תגידי לו ישר אני אוהבת אותך תגידי לו כזה תקשיב אני רוצה להגיד לך משהו שיושב לי הרבה זמן על הלב שאני חייבת להוציא אני אוהבת אותך...
שואל השאלה:
שלום^^
למה זה לא יהיה מגניב לכתוב לו

***
אני אוהבת אותך.



ולהתנתק מכל העולם
אנונימית
לא הבנתי את המשפט האחרון על מה את מדברת
שואל השאלה:
כיאלו פשוט לכתוב לו אצ זה שאני אוהבת אותו ואז להתנתק מכל הפלאפון
אנונימית
אהה חח
זה איך שאת מרגישה בתאכלס פשוט את צריכה ניראלי לא ישר לכתוב את זה כי הוא לא יבין
אולי תדברי איתו כזה סתם על משהו ואז תגידי לו את זה בזמן השיחה ותתנתקי מהעולם
תקשיבי אני עשיתי את זה ואחרי קצת זמן היא אמרה כן הרגשתי מעולה אבל באמת שלא כדאי והיא עזבה....
שואל השאלה:
כןן אוקיי
אנונימית
אל תתנקתי מהעולם הוא ידאג לך זה מלחיץ שמישהו רושם לך משום מקום שהוא אוהב אותך ונעלם
ותרשמי עם השם
לא
איך את מתכוונת להיות איתו אם את אפילו לא יכולה להתמודד עם לראות את התגובה שלו פנים מול פנים או לשמוע בטלפון?
תגידי לו את זה שנה הבאה ב1 באפריל
/..
תפודים סגולים
לפעמים פשוט מפחדים לעשות את הצעד הראשון
כן. לדעתי עדיף להציע בווצאפ מאשר לא להציע בכלל. האמת שאני לא רואה בכלל בעיה בלהציע בווצאפ
אנונימי