7 תשובות
לא אבל ממש בא לי
לא אין, הלוואי והיה לי
אמן
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
תוכלי להזדהות ?
אנונימי
לא
ואני לא צריכה..כיאילו זה לא משנה לי הנטייה המינית שלו
כל עוד אני מסתדרת איתו וזה והוא בן אדם טוב
זה מספיק טוב
היה לי אבל