6 תשובות
נורמלי בוודאי
נורמלי.
אתה רוצה ילדים, בסך הכל זה נשמע לי מאוד הגיוני.
אתה רוצה ילדים, בסך הכל זה נשמע לי מאוד הגיוני.
בטח שזה נורמלי זה טבעי :)
שואל השאלה:
אני רוצה את הילד ואני כן רוצה בעתיד להתחתן איתה
אני רוצה את הילד ואני כן רוצה בעתיד להתחתן איתה
אנונימי
טבעי אם אתה רוצה את הילד ולהיות עם הבחורה הזאת (להתחתן איתה) ולא סתם להכניס אותה להיריון כי אתה רוצה..
אנונימית
באותו הנושא: