10 תשובות
כן
כן, אבל עכשיו חזרנו לבית ספר אז הפסיקו את זה
כן אבל חזרנו לבית ספר אבל עדיין ביום אחד יש זום אז פחות נותנים שיעורים אסינכורנים
כן לא יודעת מה יותר גרוע מבין שניהם, כי כשנותנים משימה נותנים משימה ענקית וקשה- אסיכרוני אבל גם שיעור זה משעמם וחופר - סיכרוני
כן. לדעתי סתם המציאו את השמות האלה לשיעורים כדי לסבך לנו את החיים ):