8 תשובות
איך אפשר
שמרקוס יעשה לי ילדד
שמרקוס יעשה לי ילדד
האמת שממש ציפיתי שזה יהיה גרוע אבל דווקא נהנתי, זה היה נחמד משעשע, קצת דרמה, אהבתי את הדמויות... היה לי אחלה
שואל השאלה:
הוא לא כזה חתיך ויש לו חרא אופי(גם השני אותו הדבר)
הוא לא כזה חתיך ויש לו חרא אופי(גם השני אותו הדבר)
לא טרחתי אפילו לנסות
והראו לי תמונה של מרקוס
הוא לא כזה חתיך אתן ממש מגזימות
והראו לי תמונה של מרקוס
הוא לא כזה חתיך אתן ממש מגזימות
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק
בדיוק
גורגיה>>
שואל השאלה:
כן גורגיה ומקסין הכי נורמליות שם כל השאר פשוט לא
אבל העלילה גרועה
כן גורגיה ומקסין הכי נורמליות שם כל השאר פשוט לא
אבל העלילה גרועה
סדרה תת רמה ואוברטייד