8 תשובות
איך אפשר
שמרקוס יעשה לי ילדד
האמת שממש ציפיתי שזה יהיה גרוע אבל דווקא נהנתי, זה היה נחמד משעשע, קצת דרמה, אהבתי את הדמויות... היה לי אחלה
שואל השאלה:
הוא לא כזה חתיך ויש לו חרא אופי(גם השני אותו הדבר)
לא טרחתי אפילו לנסות
והראו לי תמונה של מרקוס
הוא לא כזה חתיך אתן ממש מגזימות
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק
שואל השאלה:
כן גורגיה ומקסין הכי נורמליות שם כל השאר פשוט לא
אבל העלילה גרועה
סדרה תת רמה ואוברטייד