12 תשובות
איזה באסה שעצרו אותם..
אין לי שום דבר נגד ביבר, באמת, אבל אם לא היו עוצרים אותם כמה בלאגן היה בעולם:0
הוא שילם להם בשביל שילכו למשטרה ויתוודו בזמן האחרון הוא קצת ירד מהחדשות אז הוא שכר אותם
בשביל לחזור למרכז העניינים
בשביל לחזור למרכז העניינים
סתמו מפגרים זה בנאדם והוא חשוב לאנשים שקרובים אליו יא חארות.
לא הייתי רוצה שירצחו אותו... אבל אני גם לא מעריצה שלו
ניסו לרצוח את ג'סטין כדי לקחת לו את ג'רי?
מילא להסתבך עם המשטרה.. אבל עם הבליבריות?! o:
מילא להסתבך עם המשטרה.. אבל עם הבליבריות?! o:
אנשים אמרנו בצחוק.. למה נראה לכם שאנחנו באמת רוצים שירצחו אותו? בכל זאת הוא בנאדם עם משפחה וחברים ואנשים שאוהבים אותו..
הסיבה היחידה שאני לא רוצה שירצחו אותו היא שכל הבליבריות יחפרו על זה יום וליל.. לא מספיק עכשיו צריך לסבול אותן..
אנונימי
סוד כמוס, איכ איכ אני לא מאמינה עליך.
אתה מעודד רצח? אני לא אוהבת את ביבר, אבל הוא בן אדם!
גם אם הוא היה הזמר הכי גרוע בעולם לא הייתי רוצה שיהרגו מישהו.
רצח זה מעשה נוראי.
אתה מעודד רצח? אני לא אוהבת את ביבר, אבל הוא בן אדם!
גם אם הוא היה הזמר הכי גרוע בעולם לא הייתי רוצה שיהרגו מישהו.
רצח זה מעשה נוראי.
תגידו יש לכם חיים?
חחח בסך הכול אנשים טובים
אוו מתי זה קרה.. בטח היו מדברים על זה המון פעמיים מזל שזה לא קרה..
באותו הנושא: