19 תשובות
תחטאי עם מי מלח שלוש פעמים ביום ואחרי שאת מחטאה תנקי טוב עם מים
שואל השאלה:
מה זה מי מלח ולמה
שואל השאלה:
זה כואב גם לגעת בזה ואני משתמשת במגבוני אלכוהול לחיטוי כזה
תשימי בכוס מים כפית מלח ותערבבי עד שזה נמס וזהו, קחי צמר גפן או מקל אוזניים ותנקי בעדינות מסביב לעגיל
קודם כל, כמובן שייכאב. אסור לך להזניח את הפירסינג, יהיה לך זיהום וזה חבל.
שנית, לא מחטאים עם אלכוהול.
מי מלח + בפנטן פלוס.
ואל תשכחי לשטוף טוב את האוזן אחרי המי מלח עם מים רגילים!
אין צורך לשטוף את האוזן לאחר חיטוי עם מי מלח. במים ישנם חיידקים, אז לשטוף עם מים את האיזור יימנע ממי המלח לחטא את הפירסינג כמו שצריך.
לחטא את האוזן עם מי מלח ומי חמצן.
אפשר לאחר מכן לשים ויטה מרפן.
יכול להיות שזה תסמין של הריון
שואל השאלה:
מה מי חמצן מה
צריך לשטוף אחרי מי מלח כי המלח יכול להיווצר על העגיל ולפצוע את העור מבפנים
זה לא נכון.
מי המלח זו הצורה הטבעית לחיטוי פצעים. מי ברז אלו לא מים נקיים, לכן הם יכולים להעביר חיידקים לעגיל. כאשר את שוטפת את העגיל עם מים, החיטוי עם מי המלח הולך לחינם.
טוב כל אחד יעשה מה שטוב לו 3>
שואל השאלה:
ממתי לא עושים את זה עם אלכוהול לחיטויי
אלכוהול משמיד חיידקים טובים ביחד עם הרעים. במקרה כזה, הגוף לא יוכל לטפל בפירסינג באופן טבעי, כמו שהוא מטפל בשאר הפצעים בגוף שלנו. בנוסף, אלכוהול מייבש את האיזור, וחור של פירסינג לא אמור להיות יבש.
שואל השאלה:
אוי נו זה מה שעשיתי עד עכשיו
לא נורא, את הנעשה אין להשיב.
מעכשיו תתחילי לחטא עם מי מלח, ממליצה להוסיף גם בפנטן פלוס לתהליך.
אם זה ממשיך לכאוב ולגרד למרות החיטוי, ואת רואה שנוצרת אדמומיות, סימן שאולי קיבלת אינפקציה. תשימי עין ותעקבי אחרי זה.
שואל השאלה:
אוי נו זה סיפור היו לי כבר את ההליקסים האלה שניהם והם נסתמו כי היתה לי דלקת
ליטל המלכה^
אלוהים ישמור, מי שכתבה את זה לא אמורה בכלל לעבוד בתחום...
כמות הדברים הלא נכונים שכתובים שם עושים לי מיגרנה.
אבל זו חנות תכשיטים ובטח אין להן רישיון בכלל לניקוב.