9 תשובות
שואל השאלה:
לדעתי גם יותר קל למצוא חולצות שחורות. לא כולם מחזיקים חולצה לבנה בבית
לדעתי גם יותר קל למצוא חולצות שחורות. לא כולם מחזיקים חולצה לבנה בבית
מסכימה, לבן זה חגיגי ושמח ויום הזיכרון והשואה זה עצוב שחור יותר מתאים
גם אני חושבת שבימים עצובים עדיף שחור אבל לדעתי זה בגלל שזה צבע שהוא בייסיק וכל הקטע שהם רוצים שכולם ילבשו את אותו הצבע כדי שזה יהיה מאוחד עם כל הבית ספר
גם אני חושבת שעדיף שחור
וואלה את צודקת לא חשבתי על זה בחיים ועכשיו שכתבת את זה, זה ממש הגיוני. אני בכל זאת אבוא עם חולצה לבנה מחר כי ככה אמרו לנו
נשבעת שכן אני לא לובשת לבן ובכללי אני כן מכבדת את יום השואה והכל ופשוט לא לבן
וואי חשבתי על זה עכשיו ואני מסכימה צריך לדעתי לשים שחור כי זה יום עצוב
לנו אמרו שחור או לבן
לדעתי צריך שחור
באותו הנושא: