7 תשובות
אני מאמינה שאוליי יהיה משהו בכיכר או בשלולית החורף וכל אלו אבל אני לא בטוחה אוליי רק עם התו הירוק
יהיה מוזר אם לא יהיה שום דבר בשלולית
אנונימי
^וואי כןן
שואל השאלה:
שנה שעברה הספורטק היה סגור, אני מניחה שגם השלולית הייתה סגורה שנה שעברה
שנה שעברה הספורטק היה סגור, אני מניחה שגם השלולית הייתה סגורה שנה שעברה
אנונימית
צריך תו ירוק? ואם לא אז מה יהיה שם
שואל השאלה:
בספורטק בדוק יהיה
בספורטק בדוק יהיה
אנונימית
תודיעו כי אם יהיה משהו מעניין אני יסחבו את בהורים שלי לשם
באותו הנושא: