5 תשובות
גם לי יש חברה כזאת
דברי איתה על זה שיחה אמיתית. ואם היא ממשיכה עם זה סלאמת. ואני מבינה את הקושי שלך לנתק איתה קשר כי גם אני במצב כזה.. אבל בעיקר תחשבי על זה שלא אכפת לה ממך ושהיא פוגעת בך הרבה
אחותי תקשיבי אני יודעת כמה זה קשה אבל תנסי לדבר איתה על זה ותגידי לה מה שאת חושבת
שואל השאלה:
אני לא רוצה לנתק איתה קשר פשוט כי היא באמת חשובה לי
היא לא חברה אמיתית אם היא ככה, תעזבי אותה מגיע לך יותר טוב