19 תשובות
לא
זאת לא הפרעה כי זה פחד מסויים וזה נהיה נורא שכיח עם הזמן.
כן
Wtp
לא
Wtp
כן
שואל השאלה:
רגע מי בטוח? כי כל אחד עונה משהו שונה, ואני רוצה להיות בטוחה והכל
אנונימית
שואל השאלה:
אז אתם יכולים להסביר למה אתם חושבים מה שאתם חושבים? או יודעים?
אנונימית
כן אבל אל תלחצי היום כבר לכל אחד בערך יש חרדה חברתית
שואל השאלה:
אוקיי תודה :)
אנונימית
כן קצת
..אבל אפשר להתגבר על זה עדיין היו תסמינים אבל לומדים לחיות עם זה כל כל דבר...
כן, אלא אם כן איבחנת את עצמך ולא אובחנת אצל פסיכיאטר.
שואל השאלה:
אוקיי תודה :)
וגם לכולם, תודה לכל מי שעוזר.. :)
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני חושבת שאני בטוחה שיש לי, באמת, אין סיכוי שלא.
אנונימית
ואת בלחץ מזה? כאילו ממה שאנשים יחשבו?
שואל השאלה:
כן, כל הזמן
אנונימית
את חושבת שזה יעזור לך לפרוק למישהו?
שואל השאלה:
את מדהימה, האמת שאני גם משאלה אחרת שענית עליה חחח, זאת מההתקף חרדה. זה האמת היה ממזמן אבל נזכרתי בזה ורציתי לדעת על זה עוד. בכל מקרה, אני לא הכי יודעת אם אני הכי רוצה לדבר, אבל כמו שכתבתי גם שם חחח, אם אני ארצה אני אפנה אליך, ותודה לך ממש! :))
אנונימית
לא, אפשר להתגבר על זה בעזרת טיפול
שואל השאלה:
לב כחול
תודה רבה! :))
אנונימית