התחברות
הרשמה
אני צריכה ללכת לעבודה תכף..
יש לי 0 כוחות נפשיים ופיזיים, אני בדיכאון רציני והתקפי חרדה, זאת תקופה גם ככה מגעילה והיום הזה לא מועיל, השואה זה יום שמאוד מכביד עליי נפשית..
קיצר אין לי איך לצאת מזה, ללכת לעבודה זה בגדר חובה, איך אני מרימה את עצמי ולא מתמוטטת שם?
8 באפריל 2021, 16:47
עבודה
עייפות
2 תשובות
אוליי תשמעיי שירים שאת אוהבת באוזניות?
אנונימית
תדברי עם חברות, תאכלי משהו מתוק ובהצלחהה
ח
חגחקחרחר
באותו הנושא:
אני צריכה ללכת לעבודה ב 9 וקמתי עכשיו ועוד שניה אני נרדמת על הטלפון מה לעשות
בוקר טוב, למה אתם ערים כזה מוקדם? אני כי אני צריכה ללכת לעבודה :/
אמא של חבר שלי מורה בתיכון אז למה היא צריכה ללכת לעבודה היום?
העיניים שלי נפחות, בכיתי כל הלילה ובקושי ישנתי ואני צריכה ללכת לעבודה, מה לעשות?
מה לעשות אם אני צריכה ללכת לעבודה ואני עוד שנייה נירדמת מעייפות?
יש לי היקי על הצוואר ורואים את זה ואני צריכה ללכת לעבודה מחר וזה מביך ללכת ככה, שיטות איך להסתיר? מייקאפ לא עובד
כואבת לי הבטן ואני צריכה ללכת לעבודה
אני צריכה ללכת לעבודה וישנתי שעה
אני ממש לא מרגישה טוב ואני צריכה ללכת לעבודה בעוד שעה, מה לכתוב למנהל?
אני צריכה ללכת לעבודה
אני צריכה ללכת לעבודה עוד שעתיים ואין לי כוח להגיד לה שבסוף אני צריכה ללכת ללמוד?