7 תשובות
מה שזה נשמע
לא נשכח את מה שהיהודים עברו בשואה
ולא נסלח אף פעם על מה שהם עשו
שואל השאלה:
אבל למה זה מתקשר
אנונימית
לא נשכח את כל מה שקרה לכל ה6 מליון היהודים שנספו בשואה
ולא נסלח לנאצים, יימח שמם.
לא נשכח את מה שקרה בשואה ולא נסלח לנאצים
זה ביטוי שהוא לא טוב על מקרה רע על מה שקרה בגטו בשואה בזמן הרכבת בשואה עצמה. לא נשכח על המעשים שעשו לעמנו שהיטלר עשה לעמנו ולא נסלח לא משנה מה יגידו יעשו . כל עוד יש גרמנים שמצדיקים מוות של מעל 60.000 דורות אין סיבה או לסלוח או לשכוח כי מילא זה . השואה זה אסון מאת היטלר מאת הגרמנים הנאצים חסרי הלב.
זה מקרה שובר ומזעזע, רק אתמול קראתי על אמא שהצליחה להציל את הבן שלה ששרד עד היום, ואיך היא עשתה את זה? היא החביאה אותו בתוך שק תפוחי אדמה ומתה על ידי גרמני.
תינוק אחד קטן רק נולד לא יודע ללכת היה אוכל דברים שמצא היה זוחל עד שלמד ללכת היה גודל לבד בלי הבנה היה גודל בפחד ושואל את עצמו איפה אמא שלי ובוכה בלילות מרעב שהוא נראה כמו עצם קטנה.
היום ראיתי איך הנאצים הגרמנים האלה בלי בושה פשוט שמו אנשים בגטו עם גדר חשמלית שלבסוף אחרי שהוציאו אותם למוות ברכבת היו פשוט מרימים את הגופות וזורקים אותם לאדמה כיאילו הם שקים .
אני לא מבינה מה זה היה הגעזנות החסרת משמעות הזו מאת היטלר והגרמנים.
אבל
לא נשכח ולא נסלח ל נ צ ח.