16 תשובות
אתה שואל אם זה בסדר שזרקת שולחן והרבצת לילד? אז התשובה היא לא
נשמע כמו קטע בסרטט
לא אגיד כלום חוץ מאחלה מגיע לו ילד חפרן סופסוף שיחררת את זה אבל זהו אל תעשה את זה שוב שלא יעשו לך בעיות נקווה שהוא למד את לקחו
לחחnחח שכחתי מהשולחן
לשאלתך, זה לא נורמלי מה שעשית. לזרוק על מישהו שולחן ולהכות אותו במכות - לא ישפר ויפתור בינך לבין הילד שום דבר. רק החמרת את המצב, ובכללי אלימות זה לא פותר כלום.
זה טוב שאתה מביע חרטה על מה שעשית, זה מראה על בגרות והבנה. אני ממליצה שתלך לאותו ילד ותביע התנצלות, ואל תעשה את שוב. אשאל אותך שאלה: מה יצא לך מזה שפוצצת אותו במכות?

בכל מקרה, תתנצל בפניו, וטיפ ממני בחור צעיר, אולי כדאי שלהבא תלמד לשמור את הידיים בכיסים, ותדע להתעלם מאנשים קטנים כאלו שרק מנסים להציק ולהוריד ממך...

המון בריאות❤
טוב מה אני אגיד אני לא מעודדת אלימות באמת שלא אבל לחשוב שנייה שזה תקופה ככה ויש כעס שמתבצר מובן למה התפוצצת ככה לא מצדיק את זה כלכך.. אבל אתה מבין.. ולפחות מצטער על זה..
שואל השאלה:
הבעייה שלא הרבצתי לו הרבצתי לשמינסיט שרק אמר לכו מכות
לא הרבצתי לו לא נגעתי בו
ודרך אגב זה שולחן ממש קטן בערך שלושים סנטימטר
בסוף יזרקו עליי שולחן עם תגובתיי
נוו יאללה מה נעשה איך אפשר להישאר אדישים לילד שככה מתגרהה
זה לא משנה מה הגודל של הכיסא. גם אם הכיסא היה בגודל עיפרון זה לא היה מצדיק את מה שעשית. כי גם מאותו הבחורצ'יק שעודד אותך לריב מכות, היית צריך להתעלם גם ממנו.

אם תרצה לפנות למישהו לגבי דברים כאלו ואחרים, או לשוחח ולדון בנושאים האלו, תמיד תוכל לפנות אליי לפרטי בלי חשש, אשמח לעזור :)
לחחnחח מה לשמיניסטט מה הוא קשורר
המתערביםם האלהה אחת לראשש
שואל השאלה:
פשוט נכנס לחדר ופשוט הוצאתי את העצבים על מישהו גדול יותר
יואוו
איך הוא חזק? אבוי מה קיבלת על זה?
אני יודעת שאני לא תורמת לעיניין אני פשוט בן אדם סקרן מחילה
שואל השאלה:
פשוט קפצתי עליו והלכנו מכות
ואז שמינסיט אחר בא מאחורה וחנק אותי ואז קיללתי את בערך את כל מי שהיה בחדר
מהה חתיכת לא קשור מה הוא נדחף עכשיו גם זה
יאללה דוחפים כל אחד חבל לא הוצאת לו תאוזן נקווה שיגמר סביר ולא יעשו יותר מידי עיניין