3 תשובות
יש הרבה ניווטים, מלמדים אותך שיטות פיקוד שונות, הרבה כושר. אני כרגע מפקד על דבורה בחיל הים וככה זה בערך היה אצלנו
אנונימי
שואל השאלה:
אתה יכול לפרט על השיטות פיקוד?
אתה יכול לפרט על השיטות פיקוד?
אנונימי
אני אישית למדתי איך לתפעל את כול הצוות של הספינה (12 איש כולל אנשי הטייפון) בנוסף איך להסתדר במקרים של פגיעה בספינה,תחת לחץ. יש המון שיטות ודברים שמלמדים. זה מאוד שווה והיום אני מפקד על דבורה והמידע שלמדתי שם היה שווה הכול
אנונימי
באותו הנושא: