7 תשובות
לצייר
לצייר
אני תמיד מחרבש במחברת
לצייר שטויות במחברת (עדיף שתהיה לך מחברת בשביל זה כי אני תמיד הייתי מציירת על הדף של השיעור וזה היה רעיון רע)
לחשוב על איזה סדרה או משחק שאת אוהבת , ככה אני הייתי חולם תמיד כשהיה שיעור משעמם
ID1
ללמוד