11 תשובות
כן.. (:
כן, לא הרבה
http://www.stips.co.il/tip/22326/%d7%a9%d7%a8%d7%99%d7%a4%d7%aa_%d7%a7%d7%9c%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa_%d7%91%d7%9c%d7%a2%d7%99%d7%a1%d7%aa_%d7%9e%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%a7_-_%d7%9b%d7%9e%d7%94_%d7%a7%d7%9c%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa_%d7%a0%d7%a9%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%aa_%d7%9b%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%a2%d7%a1%d7%99%d7%9d_%d7%9e%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%a7.htm
אנונימי
אני שמעתי שמתנשקים אז שורפים קלוריות
אנונימי
כל דבר שעושים שורף קלוריות השאלה היא כמה...
שריפת הקלוריות היא מינימלית ולא משמעותית
לעיסת מסטיק שורפת 11 קלוריות
וזה בדוק (:
כן! בדקו את זה וגילו שכשאתה לועס מסטיק... אתה שורף 11 קלוריות! (: איזה גאוני!
כל דבר שאת עושה שורף קלוריות... והשריפת קלוריות מלעיסת מסטיק היא קטנה מאוד...
בכל רגע נתון אתה שורף קלוריות. הלב שלך פועם - זה שורף קלוריות.
הקיבה של מעכלת -זה שורף קלוריות.
ככה שתנועה ממושכת עם הלסת והשיניים גורם לשריפת קלוריות גם.
מסטיק זה בריא. כשאת אוכלת מסטיק את מרמה את הקיבה שלך. כי היא חושבת שאת אוכלת ולמעשה שום אוכל לא מגיעה. ואז הקיבה מפרישה חומצה, וכשאין אוכל באמת, אז החומצה הזאת פוגעת לך בקיבה. זה הסבר מאוד כללי, אבל בכללי מסטיק זה בריא.
אנונימי