12 תשובות
שואל השאלה:
ובאיזה יד?
אנונימית
זה לא משנה ממש איזה יד תבחרי, אולי כדאי ביד שאת לא כותבת בה כדי שהיא לא תפריע לך בכתיבה
וחוץ מזה זה יהיה ממש יפה אני בטוחה! (ודרך אגב לאצבע הזאת קוראים קמיצה חחח)
זה בסדר לשים זה ממש יפה לדעתי
שואל השאלה:
חחח יאא יש לך תמונה של אולףף
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מסכימה לגמריי!!
אנונימית
יו אם באלך תכתבי לי בקיר התודות ונדבר!
שואל השאלה:
חחח סבבהה
אנונימית
^תודה רבה!! את גםם
שואל השאלה:
חחח תודה את ממש מתוקה❤❤
אנונימית
כןן תמונות של אולף זה אלוהיי!