התחברות
הרשמה
זה נורמטיבי להכיר אנשים חדשים רנדומלים בהאוס פרקטי ולהיכנס לשיחות בלי שהוזמנו?
9 באפריל 2021, 19:47
3 תשובות
לפי דעתי, כן.
_
__babygirl__
כן
ו
וחפרת לרעך כמוך
מישהו יכול להסביר לי איך נכנסים לאנשים רנדומלי לשיחות? זה מראה לי אפשרות להיכנס רק לשל חברים
אנונימי