3 תשובות
הייתי בתחנה המרכזית ביום ראשון הזה בשש בערב וברבע שעה שהייתי באזור ראיתי שלוש עסקאות סמים
יפו, מלא מהמקומות חצי ריקים עכשיו וחייבים לנצל את זה לפני שיבטלו את ההגבלות של הקורונה (שוק הפשפשים, הטיילת ומלא מקומות יפים)
הטיילת בתל אביב