11 תשובות
לא מפריע לי
אני לא סובלת את זה
כן אבל לפעמים לא
ממש
לא אכפת לי אני אומרת את זה לרוב מתוך זלזול.
לא אכפת לי שהם אומרים את זה, אכפת לי כשהם *כותבים* את זה..
גם לי היה קטע שהייתי אומר "כע" אבל הפסקתי עם זה וזה גם היה שהייתי קטן וגם זה מעצבן שאומרים לך כע
אמאלה כן זה מעצבן הם נשמעים מתנשאים
מע מע פתעם
באותו הנושא: