3 תשובות
זה תאורייה קצת
אחרת
^זו אותה תאוריה בדיוק ואם כבר יש לו רשיון לרכב הוא לא צריך לעשות תאוריה שוב, רק צריך לעשות בדיקת ראייה שרופא יחתום על התופס ומתחילים שיעורים