9 תשובות
תנעלי את הדלת בחדר עוד מעט הם ירגעו
להכין פאנקייקים לארוחת צהריים.
כולם אוהבים
אנונימי
שואל השאלה:
יש כבר אוכל לצהריים
חוץ מזה שליטרלי כולם פה שומרים על תזונה אז אף אחד לא ייגע בפנקייקים עם מקל (כולל אני)
אנונימית
תהיי בחדר זה יעבור לכולם אחר כך
איי, אז שימי מוזיקה, ותתעלמי מהם כמה שעות עד שהאווירה תרגע, זה מה שאני עושה
אנונימי
להסתגר בחדר
שואל השאלה:
אבל אני לא רק מנסה להמנע ולברוח
אני מרגישה ממש רע ואני לא רוצה שאמא שלי תרגיש ככה ותהיה מדוכדכת כל כך
אנונימית
תתני להם להירגע ואז לנסות לחבק להגיד שהיה לך בוקר לא ממש טןב
אז את יכולה ללכת לקנות לה פרחים או משהו חמוד כזה(שוקולד, לוידע) ו/או לשאול אותה אם היא רוצה לעשות משהו ביחד
אנונימי