3 תשובות
מה המקצוע ובאיזה כיתה את?
כעיקרון אם את בתיכון ממליצה לך ללכת ואפילו להגיש ריק, כי אם לא תגיעי בלי אישור שאת חולה או משהו לא יתנו לך לעשות מועד ב
אנונימית
אם זה רק בוחן אז בקטנה לכי אם מבחן ואת לא יודעת אז אל תלכי בהצלחה
את מעדיפה 0 מראש מאשר לנסות להרוויח כמה נקודות?
תלכי