4 תשובות
כנראה נגעת בחתול (שנולד) ובגלל זה האמא נוטשת.
כנראה יש משהו, מציע ללכת לוטרינר
כנראה יש משהו, מציע ללכת לוטרינר
שואל השאלה:
לא נגעתי בגור
לא נגעתי בגור
אנונימית
אולי יש שם את הריח שלך ,גם אם לא נגעת בו והיא המליטה במקום שיש בו את הריח שלך זה לא טוב
תלכי לווטרינר ותשאלי גם על זה שהיא מייללת ,גם על זה שהיא לא מתייחסת לחתול וגם מה לעשות עם זה ,הוא יודע הכי טוב מכל אחד שיכתבו לך בסטיפס
תלכי לווטרינר ותשאלי גם על זה שהיא מייללת ,גם על זה שהיא לא מתייחסת לחתול וגם מה לעשות עם זה ,הוא יודע הכי טוב מכל אחד שיכתבו לך בסטיפס
אולי אין לה חלב אז היא לא מניקה והיא החליטה שהיא מוותרת על הגור שלה חלילה אם לא יהיה לה חלב בקרוב
באותו הנושא: