13 תשובות
הגרמנים עשו הכל כדי להסתיר את מה שהם עשו
איפה ישראל שעשו לאבות אבותינו שואה כשזה מגיע לארמניה?
עשו לארמנים שואה ואנחנו לא מכירים בשואה שלהם ועכשיו מכרנו נשק לאזרים שעשו פשעי מלחמה עם הנשקים שלנו בארמנים.
עשו לארמנים שואה ואנחנו לא מכירים בשואה שלהם ועכשיו מכרנו נשק לאזרים שעשו פשעי מלחמה עם הנשקים שלנו בארמנים.
ישראל לא יכולה להכיר ברצח העם הארמני ^
כל העולם היה במלחמה
אל תשווה בין השואה הארמנית לשואה של היהודים כי זה שונה לחלוטין תקרא קצת על ההבדלים..
לא השוותי, השתמשתי בזה כדי להעביר נקודה מסוימת.
אה סבבה
כן התערבו פשוט לקח זמן
חח מה?? שמעת על מלחמת העולם השנייה?
נכון. זה לא יהיה חכם מבחינה אסטרטגית.
וזו בדיוק הסיבה שבעלות הברית לא סתם הפציצו תחנות רכבת וביססו את כל המלחמה על לעצור את השואה.
וזו בדיוק הסיבה שבעלות הברית לא סתם הפציצו תחנות רכבת וביססו את כל המלחמה על לעצור את השואה.
איפה היו העולם כשהמצרים שיעבדו אותנו איפה הם היו כשהבבלים יתאכזרו אלינו . צריכים לסמוך על הקב"ה לא העולם . נכון שבפועל רוסיה , ארה"ב ובריטניה . נלחמו נגד הנאצים אבל לא מתוך האהבה יוקדת אלינו אלא כי נגררו למלחמה העולם ידע וגינה אבל לא נילחם ורק מדינה אחת הסכימה עוד לפני שקראתה השואה לתת ליהודים להגר אליה שהיטלר ראה שהמדינות לא אכפת להם מאיתנו ...
שואל השאלה:
אם התכוונת אליי אז כן ידעתי עליה אבל לא הבנתי מאיפה זה התחיל
אם התכוונת אליי אז כן ידעתי עליה אבל לא הבנתי מאיפה זה התחיל
אנונימית
את האמת שזה התחיל לא בגלל התערבות הומניטרית אלא יותר בגלל שגרמניה פגעה באינטרסים של בריטניה כשהיא הפריעה ליציבות באירופה ופלשה לידידות שלה, שלא לדבר על זה שמלחמה זה עסק רווחי
אין מה לעשות האמת היא שמדינות כמו בריטניה או ארצות הברית נכנסות למלחמות בעיקר בשביל רווח ולא כי אכפת להן מזכויות אדם
אין מה לעשות האמת היא שמדינות כמו בריטניה או ארצות הברית נכנסות למלחמות בעיקר בשביל רווח ולא כי אכפת להן מזכויות אדם
באותו הנושא: