6 תשובות
כן זה קורה לי, בדרך כלל אני צוחקת על המצב שלי.
כן הגיוני
לגיטימי את מנסה לבטא את העצב בעזרת צחוק גם לי זה קורה
לא מוזר, גם אני ככה לפעמים
וואי גם אני כזאת
אני בוכה ואז צוחקת ואז כולם מסתכלים עלי כאילו נפלתי מהירח ובדרך החלקתי על הראש
אני בוכה ואז צוחקת ואז כולם מסתכלים עלי כאילו נפלתי מהירח ובדרך החלקתי על הראש
זה קורה לי שאני בוכה וצוחקת בו זמנית
באותו הנושא: