15 תשובות
כן ברור
שואל השאלה:
מה,אתם אבל יש לי סיבה, ראיתי כתבה לא מזמן שמראה מה עושים בדרום תל אביב, זה הזוי. כל כך הרבה אונס,גניבות ונרקמונים על זה שהבאנו אותם לפה, הם כפויי טובה.
אנונימי
אבל אתה מכליל את כולם.
זו גזענות.
אתה יודע זה לא כולם ככה
זה לא אמיתי עשו סדרה על זה אם אני אזכר איך קוראים לזה אני אכתוב
וגם אם זה היה נכון זה לא אומר שאתה צריך לשנוא את כל האריתראים/סודנים בכל העולם. אם אתה מתכוון רק לישראל זה גם לא לגיטימי. יכלת להגיד שאתה שונא אנסים, נרקומנים וגנבים זה ישמע יותר הגיוני
זה שיש ככה זה לא אומר שכולם ככה גם יש כאלה יהודים וערבים ונוצרים ולא משנה כל זה לא נראה לי נוצרי זה חלק מזה אבל לא משנה לא יודעת איך לקרוא לזה בכל מקרה יש מכל מקום כאלה ולהכליל ולשנוא את כולם בגלל כמה זה גזענוץ
אתה צודק
^^התכוונת אולי לדרוזים?
אם אתה מכליל את כולם בגלל שראית קבוצה של אותם אנשים . אתה גזען
כם אבל זה בסדר
אנונימית
כן
אם אתה חושב שאנחנו צריכים להיפרד מהם, לשלוח אותם לארצותיהם, זה בפני עצמו איננה גזענות.

(להזכירכם: התפיסה שאנו צריכים להפרד מהפלסטינים נחשבת לתפיסה הנאורה.)

אגב, יכול להיות שאתה לא שונא. אולי אתה מתרגם את הרגשת הפאניקה/חרדה/דחיפות שאתה חש לשינאה. ואולי אתה שונא את הבעיה, לא את האנשים.