5 תשובות
לא יודעת בטח עם חברים יש לי אוטוטו
עם חברים
שואל השאלה:
אבל אתם עושים משהו מיוחד? או סתם יום רגיל?
אנונימית
עשיתי על האש
והוא היה נורא....
כנראה על האש בלונים עוגה 18 סהכ
חשבתי אולי ללכת למסעדה אבל לא יודעת