5 תשובות
כן למי אכפת מהקלוריות תאכלי מה שעושה לך טוב❤
כן למה לא
הרבה
אם את מנסה לרדת במשקל אז תאכלי במינון, הכל טוב ויפה כשזה במינון מסויים
אל תשימי הרבה שוקולית או מה שאת מכינה איתו שוקו ואל תאכלי מעבר ל2 עוגיות (אם העוגיה גדולה עדיפה לך 1)
אל תשימי הרבה שוקולית או מה שאת מכינה איתו שוקו ואל תאכלי מעבר ל2 עוגיות (אם העוגיה גדולה עדיפה לך 1)
תאכלי בכיף ובהנאה
באותו הנושא: