7 תשובות
להגיד לה את האמת למה לא היית.
או להמציא תירוץ ממש טוב למה לא היית שבוע...
או להמציא תירוץ ממש טוב למה לא היית שבוע...
פשוט תביאי לה איזה תירוץ ותפסיקי להבריז או שזה כבר לא משנה כי נשאר פחות מחודשיים לבית ספר
אנונימית
תגידי שהיית חולה או אצל אורחים/משפחה
שואל השאלה:
היא תכעס ותאמר את לא יכולה לקבוע לעצמך סדר עדיפויות מה אני אבוא לשעה??
היא תכעס ותאמר את לא יכולה לקבוע לעצמך סדר עדיפויות מה אני אבוא לשעה??
אנונימית
תגידי שהייתה לך שפעת
אבל את צריכה לקחת על עצמך אחריות, זו עדיין מסגרת שאת מחוייבת לה
אבל את צריכה לקחת על עצמך אחריות, זו עדיין מסגרת שאת מחוייבת לה
שואל השאלה:
אני כיתה יב איזה קרציה היא שתשחרר
אני כיתה יב איזה קרציה היא שתשחרר
אנונימית
את כיתה יב והמחנכת שלך עדיין מתקשרת איתך? יפה שככה, המורים אצלנו אנשים שצריכים פסיכולוגים... הם לא אכפת להם אם יבואו לא יבואו אצלנו אישית יש מורים זבל רוב המורים.. תגידי לה שהיית תגידי שנסעתם למשפחה בצפון
או לבית מלון...
או לבית מלון...
באותו הנושא: