התחברות
הרשמה
צריכה עזרה במדעים כיתה ט מערכת העיכול
איזה תהליך מתקיים במערכת העיכול :
א.נבנים חומרי המזון הדרושים לגוף . ב.חומרי המזון מתפרקים ליחידות קטנות .
ג.נוצרת אנרגיה זמינה לפעולות הגוף . ד.חומרי המזון מתחברים עם החמצן .
12 באפריל 2021, 16:41
עדיין לא התקבלו תשובות