5 תשובות
כן, תכתבי את מה שכתבת פה ואתרגם לך ;)
או בפרטי
או בפרטי
תרשמי ואתרגם ךך
לך*
אפשר להשתמש בגוגל טרנסלייט :)
לגוגל טרנסלייט יש אנגלית יותר גרועה מהחיים שלי
באותו הנושא: