5 תשובות
חיים רק פעם אחת, יאללה תכתבי לו אולי גם לו יש רגשות כלפייך
תגידי לו!
אם גם הוא מרגיש כלפייך רגשות אז איזה כיף
אם לא, לפחות נפתרת מההרגשה הלא נעימה הזאת אבל לפחות בהמשך תרגישי יוצר טוב! הוא לא האחד בשבילך
את כל המצבים עדיף על המצב הקיים :)
אין לך מה להפסיד!
תגידי לו אני מאמינה בך זה רק הודעה
תגידי לטובתך
k8
תגידי לו!!
יש לי חבר בגלל שעשיתי את זהה
אנונימית