8 תשובות
כי באמת יש תימנים שנראים טיפה דומה לאתיופים (נניח אבא שלי לפני שהוא הקריח)
כי היו תימנים באתיופיה פעם אז הם התערבבו(זה מה ששמעתי חח)
הגיוני אתיופים מעורבבים עם תימנים סעודים ועוד ערבים מחצי הערב
וגם לי חושבים שאני חצי תמיד ושואלים שאלות ואני שלם חחח
אנונימי
כי יש תימנים שיותר שחורים מאתיופים
ויש אתיופים שבגוון בהיר כמו של תימנים
אנונימית
גאמני מתולתלת ושזופה ותמניה שלמה
ואני אישית ממש אוהבת אתיופים אז כששואלים אותי אם אני אתיופית אני ממש מתלהבת ואז אומר לא בשיא הביאוס
את כנראה אתיופית
אף אחד לא אומר את זה
ברור שתימנים והודים לא נראים כמו אנשים שחורים כמו שסינים לא נראים אנגלים
אנונימית