9 תשובות
זה יעבוד, פשוט זה יהיה יותר זול ועלוב
אנונימית
כן זה סבבה יחסית
הייתי מכינה מזה פיצה עם מצה
שואל השאלה:
אם מכינים כמו מקצוענים זה לא יוצא עלוב
תנסה לגרד את הגבינה
חח גם כשמכינים כמו מקצוענים זה יוצא עלוב אבל זה עדיף מכלום שימי גבנצ הכל בסדר
את יכולה לשים אבלל זה יראה פחות מגרה , עדיף לך לגרד אותה אבל גם אם לא זה בסדר
כן אבל תצטרכי לשמור עליה ב4 עיניים