4 תשובות
תעברי הלאה..
אם לא מספיק חשוב לא לדבר איתך בכלל אז הוא לא שווה מחשבה אפילו
אם לא מספיק חשוב לא לדבר איתך בכלל אז הוא לא שווה מחשבה אפילו
אולי הוא לא זוכר את זה וחושב שאת לא מדברת איתו ולא מבין למה, אולי הוא מתבייש לבוא לדבר כי הוא חושב שאת כועסת ואולי הוא לא רוצה להלחיץ אותך ומחכה שאת תבואי לדבר ראשונה
אם את מתביישת תשאלי אם הכל בסדר כי לא דיברתם כמה ימים ותנסי להראות שאת לא זוכרת שזה קרה בכלל
תבררי מה הוא מרגיש ומתנהגים בהתאם לרגשות שלו:)אח תתני לו אבל לשלוט לך ברגשות תזכרי
באותו הנושא: