14 תשובות
אל.
אני שמעתי שזה אלכוהול נקי יותר,מאחר שהוא לא מהול בחומרים נוספים,זה הופך אותו לחומר "טהור"
לא,את לא תגיעי לשיכרון אולי לדיכאון.
לא,את לא תגיעי לשיכרון אולי לדיכאון.
שואל השאלה:
נו אז יותר טוב לא?
ובחול מלא אנשים שתו אלכוהול לחיטוי 70% או 90% ולא שמעתי שקרה להם משהו מסוכן
נו אז יותר טוב לא?
ובחול מלא אנשים שתו אלכוהול לחיטוי 70% או 90% ולא שמעתי שקרה להם משהו מסוכן
אנונימית
אז מה אם שמעת לכל אחד זה משפיע אחרת פשוט אל תשתי את זה וזהו. אלכוהול לחיטוי ואלכוהול לשתייה זה שני דברים שונים לגמרי
בגלל אנשים כמוך יש הוראות למרכך
אנונימית
לא אבל אני אומרת אלמלא תשתי שטויות ותעשי תה במקום או שתי יין יותר עדיף,אז יהיה לך סיכוי גם להירדם ביתר קלות.
אם קשה לך את יותר ממוזמנת לפנות אליי *<3*
אם קשה לך את יותר ממוזמנת לפנות אליי *<3*
את ילדה בת 14,מה את יכולה להגיד בנידון?^^
אמרו לנו בהרצאה זה למה סיפרתי.
אמרו לנו בהרצאה זה למה סיפרתי.
אה עכשיו הבנתי את השאלה.
אל תשתי זה מסוכן קחי כבר אלכוהול רגיל, אל תסתכני בגלל שמועות.
אל תשתי זה מסוכן קחי כבר אלכוהול רגיל, אל תסתכני בגלל שמועות.
מה ראית תאג"ד?
נו באמת אלכוהול לחיטוי? רק בגלל שזה אומר אלכוהול לא אומר שזה נועד לשתייה!!! אלוהים!! פשוט בורות
אנונימית
זה ישרוף לך תאיברים הפנימיים את רצינית או שסתם תחלי אחרי זה יש סכנת מוות בזה בא לך לשתות אלכוהול אל תשתי אלכוהול כזה. ובחול אנשים ששתו אלכוהול 70% או 90 בטח מתו מזה עד עכשיו
אל אל אל אל מה יש לך ברור מסוכן
לחיטוי מה?
מסוכן
באותו הנושא: