התחברות
הרשמה
עזרה!!! במערכת רשום שאני מתחילה לימודים ב-9, אבל בדרך כלל אני מתחילה בשמונה והמורה לא עונה להודעות..
להגיע בתשע או להגיע בשמונה?
אם אתם אומרים להגיע בתשע זה אומר לקום עוד שעה. אם בשמונה זה לקום עכשיו ולצאת לבית ספר.
13 באפריל 2021, 06:51
4 תשובות
בתשע
מ
מארק סלואן מקסטימי בשבילכם
בשמונה
_
__babygirl__
בתשע
-
-אלכסנדר-
תשע בעיה שלהם תראי לה את המערכת ותראי לה שהתקשרת
X
Xoxo_xoxo