4 תשובות
זה מצד אחד אמור להיות טוב כי אפשר לחזור לשגרה, אבל בתכלס רק שכבות יא יב וחלק מ-י מחוסנים וגם המורים, ובגלל זה הם פחות בסכנה אבל כל שאר השכבות צריכים להגיע לבית ספר ועדיין להסתכן , לא השתנה שום דבר עכשיו רק שבמקום ללמוד בכיתות של 20 ילמדו בכיתות של 40
לא טוב!!! יש ילד שאני סונה בבית הספר ואם יחזרו לקפסולות זה אומר שהוא יהיה איתי בבית הספר קרוב עלי :/
לא מסכימה, מישהי בבית ספר שלי נדבקה ורק הבנות של הקפוסלה נכנסו לבידוד וזה טוב כי ככה לא כולם נכנסות לבידוד....
לא באליי
זה אומר שיהיה לי מתמטיקה בבצפר 0_0