25 תשובות
כן, סינית
גם את יכולה!
מה את רוצה ללמוד?
הצלחתי ללמוד ספרדית
אנונימית
יפנית
כן.
אומנם עדיין בתהליכי למידה ושינון יום-יומיים אך אני יודעת לדבר פרסית ורוסית.
מאז שאני קטן אני מנסה ללמוד עברית היום אני די טוב בעברית ואני ממש טוב בלדבר עברית
בתהליך אבל בערך כן
שואל השאלה:
יש לכם אולי טיפים בשבילי ?

באיזה אמצעים אתם משתמשים כדי ללמוד לדוגמה
או כמה זמן אתם מקדישים ביום בשביל הלמידה ?
אנונימית
טיפים:
1. תתחייבי לזה - כל יום לפחות שעתיים
2. תמצאי דוברי שפת אם לדבר איתם
3. תקשיבי למוזיקה ותראי סדרות
4. תשקיעי בדקדוק!!
5. תשקיעי בכתיבה!!
6. תעבירי את הטלפון לשפה הזאת
7. תכתבי לעצמך דברים בשפה הזאת

איזה שפה את רוצה ללמוד?
טיפים שעוזרים לי: להעביר את הטלפון לשפה שאת רוצה ללמוד, לדבר עם מישהו לפחות שעה ביום (לנסות זה גם טוב!), לנסות לקרוא ולכתוב, להאזין לשירים/סיפורים/פודקאסטים בשפה.
לשמוע שירים ואז לראות את התירגום שלהם עם הכתוביות
כן, הולנדית
learn a language with me for free! duolingo is fun, and proven to work. heres my invite link: https://invite.duolingo.com/bdhtztb5cwwksdc4otbhsza6he
זה ממש נחמד ונותן הרבה מוטיבציה...
אבל אפשר ללמוד רק דרך אנגלי לא עברית.... למרות שיש אפשרות ללמוד שם עברית וזה עוזר
צרפתית, אני עוד בהתחלה אבל כאשר אתה נכנס לזה, זה כל כך כיף
בתוכנה דאולינגו!!
צרפתית
גרמנית
איטלקית
ספרדית
( הרבה זמן פנוי בקורונה :( )
סינית
כן, קוריאנית, וגם את יכולה אם רק תשקיעי ותאמיני בעצמך.
בהצלחה לך!
thv
אני התחלתי ללמוד תאילנדית ואחר כל אני אלמד קוריאנית
פשוט תורידי איזה אפליקציה שנוח לך איתה ותעשי כל יום קצת
ותראי סדרות בשפה הזאת
אני עדיין לומדת צרפתית
כן אני עברית (אמנם הייתי בת שנה אבל הצלחתי)
צרפתית
בעיקר דרך שירים, סיפורים, סרטים וכאלה..
למדתי לכתוב ולקרוא קוריאנית כי להבין הבנתי מסדרות ולדבר לא ממש היה לי עם מי...
בעיקר אהבתי את הקטע שזה כמו שפת סתרים כי זה לא אותיות לועזיות...
אגב, קוריאנית (קריאה וכתיבה) זה ממש קל ללמוד
למדתי כמה לבד- צרפתית,יפנית,קוריאנית, ספרדית ואני עדיין באמצע אבל גם רוסית
אנונימית
התחלתי ללמוד יפנית, תוך שבוע שבועיים התייאשתי
כן סינית
וככה גם הצלחתי להבין את מה שהמורות שלי מלמדות
אנונימית
צרפתית, וכרגע לומדת ערבית מרוקאית