6 תשובות
דבר ראשון אני מסכים איתך היסודי היה תקופה מזעזעת גם בשבילי, דבר שני את אף פעם לא לבד. תמיד תהיי מוקפת באנשים שאוהבים אותך כמו משפחה, עוד חברים, וכו'
ואם את צריכה מישהו לדבר איתו, אני פה :) אעזור במה שאפשר. ואני לגמרי מבין אותך עם העניין של ה"הברזות".
מצב רוח רע זו תקופה בחיים שכל אחד עובר. במיוחד בגילאי נוער. עוברים את זה וממשיכים הלאה :)
ושוב, אם את רוצה מישהו לדבר איתו תפני אליי אני אשמח לעזור
לדעתי את חייבת להגיד את זה להורים שלך שידעו שאת עוברת משהו ושזה לא התנהגות של "ילדה מורדת", זה יציל אותך ממצבים שלא תרצי להיכנס אליהם
ואני מבינה אותך מאוד כי גם אני עברתי ביסודי חרמות/נידויים, וגם בתיכון היה לי ריב שהשאיר אותי ללא חברים במשך תקופה, אז אני יכולה לייעץ לך מניסיון אישי.. מקווה שזה יתאים
למזלי הייתי טובה בלימודים למרות שהרגשתי שאני "שוקעת" בחומר וזה גרם לי לגאווה, ובנוסף לכך הלכתי ועשיתי דברים כמו התנדבות, טקסים, מועצת תלמידים וגם עבדתי, בקיצור העסקתי את עצמי.
נכון שהכי טוב שיש חברים תומכים, אבל לצערינו זה לא תמיד המצב :(
התקופה הרעה הזאת בסוף עוברת ואין טעם להתייאש. מאחלת לך בהצלחה ולכי עם ראש מורם 3>
שואל השאלה:
תודהה3>>>
אנונימית
תקשיבי חיים, עברתי את זה כל כך הרבה.
אני חושבת שאת פשוט צריכה להבין מה יותר שווה פה, היא או הכבוד שלך והמצב הנפשי שלך.
אם זה היה קורה לי צודקת גם אני הייתי מעוצבנת רצח ועצם העובדה שזה מזיז לך זה רק מראה כמה בן אדם טוב את ושכן אכפת לך מהצד אחר.
תיהי אדישה, אל תסתכלי עליה בכלל, חפשי עניין בדברים אחרים.
מי היא בכלל שתהרוס לך את המצב הנפשי, פשוט תדחיקי כל מחשבה עליה.
בנות זה שק של נחשים זה דבר שהוא כבר ידוע...
לפי איך שאת מתארת אני אישית לא הייתי מעזה בכלל לחשוב עליה או להיות בבאסה כי לא מגיע לה היא נשמעת כלבה בטירוף!
גם אני לבד, וזה בסדר. לפעמים עדיף את הלבד מאשר אנשים מזעזעים שלא שווים אותי בשיט.
הלבד מבגר אותי ומלמד אותי דברים על ההווה ולקחעם לעתיד, על תתבאסי פשוט תני לדברים לחשל אותך ולא להרוס אותך...
תעריכי את עצמך יותר, מגיע לך
תמיד שימי את עצמך במקום הראשון, תביני שאם לא את לעצמך בסוף אף אחד לא יהיה פע בשביל...
תחיי בצורה הטובה ביותר!
זאת עוד תקופה לא משהו שתעבור, אל תקחי יותר מידי ללב!
מה שווה אם לא לעמוד לצד אנשים ששווים אותך ואת הבן אדם שאת לא ככה?
תיהי מאושרתת מגיע לך את כל הטוב שיש אין סיבה שתיהי עצובה באמת.
תנסי להתרכז כמה שאפשר בלימודים ולשים זין על כל הרעש מסביב, אל תספרי אף אחד.
בהצלחה הכי שיש את מלכה
מוזמנת לכל דבר בפרטי
שואל השאלה:
תודה לשניכם:))
ובקשא ללספר להורים^
אני לא יודעת איך לספר להם. אני לא הילדה שהם מכירים, אני מסתירה מהם את כל הדברים הרעים שאני עוברת.
גם כשניסיתי לדבר איתם על חרדות הם לא לקחו את זה ברצינות... אז אני לא יודעת עד כמה הם יוכלו להבין אותי אם אני אדבר איתם
אנונימית
אנונימית יקרה,

נראה שאת מרגישה שלאחר הריב שלכן החברה שלך לשעבר מנסה להמשיך ולפגוע בך. מנסה לגרום לך להרגיש בודדה ודחויה. ממש כמו חרם בבית ספר יסודי. אני מניחה שזה אכן פוגע בך מאד ובנוסף לבדידות גם גורם לך עצבות גדולה.
אני לא יודעת אם יש לך חברות נוספות, אבל הייתי מציעה לך לנסות להתמקד בחברויות האלה ולנסות ליהנות מהחיים ולמצוא מוקד חדש שיכול לתמוך בך ולא לפגוע.
בנוסף נדמה שאת מרגישה שיש לך קשיים בבית הספר, שמעיקים עלייך מאד. אני מצטרפת לעצות שקיבלת ולשתף את ההורים שלך במה שעובר עליך, תבקשי מהם לסייע לך לסדר את הדברים מול בית הספר. כשזה יסתדר יהיה לך יותר קל.
לעיתים כשכל החיים כאילו מתפרקים יש רצון לדבר עם מישהו, שלא ישפוט ורק יקשיב וינסה לסייע. אני רוצה לספר לך שיש מקום כזה - סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), תוכלי לפתוח בשיחה אישית ואנונימית עם מתנדב כמוני בקישור שלמטה.
אל תשארי עם המועקה הזו לבד.
שלך, מתנדבת סה"ר