7 תשובות
שואל השאלה:
תודה!!!
תודה!!!
אנונימית
אני אישית חושב שהתמונה הראשונה זה פשוט עננים ואין שם משהו מיוחד (זו דעתי)
אבל התמונה השנייה היא מאוד יפה ומעניינת, אם יפתחו אותה והיא תעבור עריכה מקצועית אני בטוח שהיא תזכה בפסטיבלים
אבל התמונה השנייה היא מאוד יפה ומעניינת, אם יפתחו אותה והיא תעבור עריכה מקצועית אני בטוח שהיא תזכה בפסטיבלים
אחיי זה מהמם!
וואו מהממות, במיוחד השנייה היא ממש מדהימה
מהמם
שואל השאלה:
מה דעתכם גם על זה?
מה דעתכם גם על זה?
קישורים מצורפים:
אנונימית
עשיתי את השנייה טפט בטלפון
זה ממש יפה כל הכבוד:)
זה ממש יפה כל הכבוד:)
אנונימית
באותו הנושא: