7 תשובות
שואל השאלה:
תודה!!!
אנונימית
אני אישית חושב שהתמונה הראשונה זה פשוט עננים ואין שם משהו מיוחד (זו דעתי)
אבל התמונה השנייה היא מאוד יפה ומעניינת, אם יפתחו אותה והיא תעבור עריכה מקצועית אני בטוח שהיא תזכה בפסטיבלים
אחיי זה מהמם!
וואו מהממות, במיוחד השנייה היא ממש מדהימה
שואל השאלה:
מה דעתכם גם על זה?
אנונימית
עשיתי את השנייה טפט בטלפון
זה ממש יפה כל הכבוד:)
אנונימית