2 תשובות
את מראה שאת נואשת... אולי יש לו עיסוק כלשהו.
אל תראי לו שאת לא יכולה בלעדיו. חכי עד לשיחה שלו.
אולי הוא בוחן אותך... לראות עד כמה את לא יכולה בלעדיו.
הייתי עושה את זה בתור מתבגר הכל טוב. אחרי זה אחת אמרה לי "בחיים לא הרגשתי ככה. לא נחוצה"
אמרתי כן כן כי את סנובית ואני לא צריך אותך עם ההתנהגות שלך. בקצרה נהיינו זוג לשנה בערך. אז כן כן אני יודע מה אני אומר.
החלטה שלך מאמה לילה טוב שותה מים ו חוזר רוצה להתייעץ תרגישי חופשי.
אל תראי לו שאת לא יכולה בלעדיו. חכי עד לשיחה שלו.
אולי הוא בוחן אותך... לראות עד כמה את לא יכולה בלעדיו.
הייתי עושה את זה בתור מתבגר הכל טוב. אחרי זה אחת אמרה לי "בחיים לא הרגשתי ככה. לא נחוצה"
אמרתי כן כן כי את סנובית ואני לא צריך אותך עם ההתנהגות שלך. בקצרה נהיינו זוג לשנה בערך. אז כן כן אני יודע מה אני אומר.
החלטה שלך מאמה לילה טוב שותה מים ו חוזר רוצה להתייעץ תרגישי חופשי.
אולי עשית משהו?
או סתם הוא פשוט עסוק או עצבני או עצוב וכו
או סתם הוא פשוט עסוק או עצבני או עצוב וכו
אנונימית
באותו הנושא: