8 תשובות
יש כאלה שמסתירים ולא אוהבים לשתף בדברים ושומרים בבטן.
עצה שלי תיפרקי לאיזו חברה שאת סומכת עליה
קשה לאנשים להחמיא לבן אדם שיותר טוב ממני
לא כל אחד רואה את הבפנים שלך,תביני
שואל השאלה:
אני לא סומכת על אף אחד, סיפור ארוך...
היי, אני יובל מתנדבת בעלם דיגיטל שזו תוכנית שמלווה נוער וצעירים ברשת. אני רואה שאת מדברת על זה שלא רואים שקשה לך. כמה זמן את מרגישה שלא רואים אותך? שקשה לך?
התחושה הזו שלא רואים את הקושי שלי יכולה להיות תחושה מאוד קשה ולכן אני מזמינה אותך לא להיות לבד איתה. את יכולה לפנות בצ'אט בסטיפס, באינסטגרם nayedet.digital, בטיקטוק או באימייל [email protected]. מחכה לשמוע ממך, יובל.
שואל השאלה:
יותר מ8 שנים.
תקופה מאוד ארוכה.
אני מזמינה אותך לשוחח איתי על התחושות שלך כדי שלא תישארי איתן לבד. את יכולה לפנות בצ'אט בסטיפס, באינסטגרם nayedet.digital, בטיקטוק או באימייל [email protected]
מקווה שתפני לשיח, יובל
שואל השאלה:
טיק טוק זה רע. לא מעוניינת לדבר תודה