7 תשובות
זה מזעזע פשוט.
עונש מוות
ואם לא,מאסר עולם
זוועה.
ואם לא,מאסר עולם
זוועה.
מזעזע ופשוט בושה
ראיתי את זה גם בחדשות
בושה וחרפה
ירדו לי דמעות מהעיינים
להכניס אותם לכלא
בושה וחרפה
ירדו לי דמעות מהעיינים
להכניס אותם לכלא
אנונימית
שואל השאלה:
איך הם מסוגלים?אין להם לב?
איך הם מסוגלים?אין להם לב?
אנונימית
לא אין למחבלים האלה לב
הלוואי שיקבלו את העונש שלהם
הלוואי שיקבלו את העונש שלהם
אנונימית
מאסר רציני
באותו הנושא: