7 תשובות
זה מזעזע פשוט.
עונש מוות
ואם לא,מאסר עולם
זוועה.
מזעזע ופשוט בושה
ראיתי את זה גם בחדשות
בושה וחרפה
ירדו לי דמעות מהעיינים

להכניס אותם לכלא
אנונימית
שואל השאלה:
איך הם מסוגלים?אין להם לב?
אנונימית
לא אין למחבלים האלה לב
הלוואי שיקבלו את העונש שלהם
אנונימית
מאסר רציני