3 תשובות
למה תירוץ? הייתי פשוט אומרת יאלה אני הוחכת אהי חייבת לנוח צהריים
ואם את צריכה ממש תירוץ תגידי שחברה צריכה אותך ממש ממש דחוף או אחד מהאנשים בבית צריכים עזרה ואת צריכה ללכת
ותוסיפי אני אבוא ב..( מתישהו בקרוב)
ואם את צריכה ממש תירוץ תגידי שחברה צריכה אותך ממש ממש דחוף או אחד מהאנשים בבית צריכים עזרה ואת צריכה ללכת
ותוסיפי אני אבוא ב..( מתישהו בקרוב)
יש לך מבחן שבוע הבא
פשוט תאמרי שאת עייפה ושאת רוצה לחזור הביתה, זאת סבתא שלך את לא צריכה לתרץ לה תירוצים
באותו הנושא: