11 תשובות
זה מדהים
כן
לא
ממוצע 100 בכיתה ח זה קל מידי חכה לכיתה יא
אנונימית
זה גרוע ביותר, תשתדלי עד סוף מחצית ב לרדת לממוצע 65 לפחות
ממש לא.
כיתה ח הייתה הכיתה הכי קלה שהייתה לי.
תשארי ככה. ותשקיעי גם בשנים הבאות
כיתה ח הייתה הכיתה הכי קלה שהייתה לי.
תשארי ככה. ותשקיעי גם בשנים הבאות
אנונימית
לא??
אני קפצתי כיתה, אז אני חננה? כן!
welcome to the club
welcome to the club
אנונימית
גאווןן !!!!
(בלי עין הרע)
(בלי עין הרע)
אנונימית
כן זה חננה לי הממוצע זה 0 בערך כי לא למדתי כלום
חח הממוצע שלי היה 73
וגם ככה לא היה לי כח ללמוד
וגם ככה לא היה לי כח ללמוד
באותו הנושא: